Republica Moldova, Raionul Anenii Noi
Primăria comunei Chetrosu
MD-6514, Republica Moldova, rl. AneniiNoi, com. Chetrosu, str. Frunze nr.18,
tel/fax: 0-265-32-137, 0265-32-246; e-mail: consiliulcomunal.chetrosu@gmail.com
D E C I Z I E nr.9/3
din 14 noiembrie 2025
Cu privire la inițierea procedurii de consultare publică a proiectului de decizie: ,,Cu privire la ajustarea tarifelor de prestare a serviciilor comunale: apă, canalizare şi evacuarea deşeurilor menajere din cadrul ÎM GC Chetrosu” în redactie nouă.
În conformitate cu demersul administratorului ÎM GC Chetrosu nr.67 din 10.11.2025, pct.5 al procesului verbal al ședinței consiliului de administrare a ÎM GC Chetrosu din 23.10.2025 și în legătură cu majorarea tarifului a energia electrică în luna ianuarie current,
în temeiul prevederilor Metodologiei de determinare, aprobare și aplicare a tarifului pentru serviciul public de alimentare cu apă aprobată prin Hotărârea de Consiliul de Administrarea a ANRE nr. 489 din 20.12.2019, art. 35 alin. (2) din Legea nr. 303/2013 privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare, cu modificările și completările ulterioare, art.14 alin. (5) lit. a) din Legea nr.1402 din 24.10.2002 privind serviciile publice de gospodărie comunală, art.14 alin. (2) lit. q) și art.19 alin. (4), 20, 22 din Legea 436-XVI din 28.12.2006 privind administrația publică locală, avizul pozitiv al comisiei de specialitate, Consiliul Comunal Chetrosu
D E C I D E:
-
- Se dispune inițierea procedurii de consultare publică proiectul de decizie
- „Cu privire la ajustarea tarifelor la prestarea serviciilor comunale: apă, canalizare şi evacuarea deşeurilor menajere” în redacție nouă.
- Primarul comunei Chetrosu să asigure:
elaborarea proiectului inițial de decizie a Consiliului comunei Chetrosu
- „Cu privire la ajustarea tarifelor la prestarea serviciilor comunale: apă, canalizare şi evacuarea deşeurilor menajere” în redacție nouă.
1.2. Desfășurarea procedurilor de consultare publică prin metoda crearea grupuil ad-hoc în perioada din 17.11.2025 pînă la 06.12.2025;
2.Se numește dna Diana Toma, persoană responsabilă de coordonarea procesului de consultare publică.
- Primăria Comunei asigură accesul la proiectul de decizie și la materialele aferente prin publicarea lor obligatorie pe panoul autorității publice.
Preşedintele şedinţei consiliului ________________ Angela MISAC
CONTRASEMNAT:
Secretara consiliului ________________ Diana TOMA
