În conformitate cu prevederile Legii nr.239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparența la procesul decizional, Legii nr.982- XIV din 22 mai 2000 privind accesul la informație, Hotărârii Guvernului 967 din 09 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”, a Legii nr.100 din 22.12.2007 cu privire la actele normative, , Legea privind Administraţia Publică Locală nr.436 –XVI din 28.12.2006 art.14 (2) lit.z1, art.20 (1),(3)(5) avizul pozitiv al comisiei de specialitate, Consiliul comunal Chetrosu
D E C I D E:
- Se dispune consultărilor publice proiectul de decizie Cu privire la desfășurarea consultărilor publice pe marginea proiectului de decizie „Cu privire la abrogarea deciziei consiliului comunal Chetrosu nr.4/7 din 16.06.2023 și ,,Aprobarea statelor de personal în redacție nouă a ÎM GC Chetrosu” prin metoda crearea grupului ad-hoc.
- Primarul comunei Chetrosusă asigure:
elaborarea proiectului inițial de decizie a Consiliului comunei Chetrosu Cu privire la desfășurarea consultărilor publice pe marginea proiectului de decizie „Cu privire la abrogarea deciziei consiliului comunal Chetrosu nr.4/7 din 16.06.2023 și ,,Aprobarea statelor de personal în redacție nouă a ÎM GC Chetrosu” în perioada din 26.02.2024 pînă la 28.02.2024;
- desfășurarea procedurilor de consultare publică prin metoda crearea grupuil ad-hoc înperioada din 26.02.2024 pînă la 20.03.2023
2.Se numește dn Hadjiu Galina, persoană responsabilă de coordonarea procesului de consultare publică.
- Primăria Comunei asigură accesul la proiectele de decizii și la materialele aferente prin publicarea lor obligatorie pe panoul autorității publice.
Cu privire la desfășurarea consultărilor publice pe marginea proiectului de decizie „Cu privire la abrogarea deciziei consiliului comunal Chetrosu nr.4/7 din 16.06.2023 și ,,Aprobarea statelor de personal în redacție nouă a ÎM GC Chetrosu”
În legătură cu necesitatea apărută, în conformitate cu Statutul ÎM ,,GC Chetrosu” aprobat prin Decizia consiliului comunal nr.1/5 din 13.03.2020, conform Decizie nr.3/3 din 23.02.2024 „Cu privire la desfășurarea consultărilor publice pe marginea proiectului de decizie „Cu privire la abrogarea deciziei consiliului comunal Chetrosu nr.4/7 din 16.06.2023 și ,,Aprobarea statelor de personal în redacție nouă a ÎM GC Chetrosu””, Legii nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative, conform Legii nr. 436 din 28.12.2006 privind administraţia publică locală, în temeiul Hotărîrii Guvernului nr.743 din 11.06.2002 cu privire la salarizarea angajaţilor din unităţile cu autonomie financiară, avizul comisiei de specialitate, se propune Consiliul Comunal Chetrosu următorul proiect de decizie:
- Cu privire la abrogarea deciziei consiliului comunal Chetrosu nr.4/7 din 16.06.2023 și ,,Aprobarea statelor de personal în redacție nouă a ÎM GC Chetrosu” .
- Se aprobă statele de personal în redacție nouă a ÎM,,Gospodăria Comunală Chetrosu” , conform tabelului anexat.
Nn/o | Denumirea ocupaţiei conform CORM | Nr.de unități | Salariul minim garantat | Cod CORM
006-21 |
Coeficient
de multiciplitate |
Salariu MDL |
|
Administrator al/administratoare a întreprinderii de stat (municipal) | 1 | salariul mediu | 112001 |
2,9 |
14500 |
|
Contabil-şef/contabilă-șefă | 1 | salariul mediu | 121103 | 2,8 | 14000 |
|
Controlor/controloare în alte ramuri | 2 | 5000 | 313904 | 1,3 | 6500/13000 |
|
Operator/Operatoare introducere
și prelucrare date |
1 | 5000 | 413202 | 1,7 | 8500 |
|
Functionar/functionară in evidenta materialelor si bunurilor | 0,5 | 5000 | 413102 | 1,7 | 4250 |
|
Lăcătuş la reţele de apeduct | 1 | 5000 | 712625 | 1,7 | 8500 |
|
Lăcătuş la reţele de apeduct | 1 | 5000 | 712625 | 1,7 | 8500 |
|
Lăcătuş la reţele de canalizare | 1 | 5000 | 712626 | 1,7 | 8500 |
|
Tractorist/tractoristă | 1,5 | 5000 | 834108 | 1,9 | 9500/14250 |
|
Conducător/conducătoare auto | 1 | 5000 | 832201 | 1,9 | 9500 |
|
Muncitor necalificat/muncitoare necalificată
la amenajarea localităţilor |
1 | 5000 | 961305 | 1 | 5000 |
- Decizia consiliului comunal Chetrosu nr.4/7 din 16.06. 2023, se abrogă.
- Controlul asupra executării prezentei decizii se pune în seama primarului com.Chetrosu, L.Zalevschi.
- Executarea prezentei decizii se pune în seama administratorului interimar ÎM GC Chetrosu.
- Prezenta decizie intră în vigoare la data de 01.04.2024.
Vă informăm că, puteţi expedia Recomandări pentru proiectul de decizie propus, supus consultării publice, până la data de 20.03.2023, ora 17.00 pe adresa electronică: consiliulcomunal.chetrosu@gmail.com.
De asemenea, puteţi depune recomandări în scris la Primărie, pe adresa: rl Anenii Noi, s.Chetrosu, str.M.Frunze nr.18, la Galina Hadjiu, secretar al consiliului local.
Pentru detalii apelaţi la numerele de telefon 026532141, 026532137,026532246 .