Având în vedere cererea depusă de către dnei X , administratoare interimară la ÎM”Gospodăria Comunală Chetrosu”, privind acordarea concediului ordinar şi acordul X, conform pct.5.3. din contractul individual de muncă nr.49 din 26.03.2020, conform art.112, 113 al Codului Muncii al RM, în temeiul art .29 al Legii nr.436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală, primarul comunei Chetrosu
D I S P U N E:
1.Se acordă concediu ordinar pentru perioada lucrată a a. 2022-2023 d X, administratoare interimară la ÎM ”Gospodăria Comunală Chetrosu”, pentru o perioadă de 14 de zile, începând cu X 2023, pînă la X 2023 inclusiv.
2.Pentru perioada concediului X responsabil pentru îndeplinirea atribuţiilor sale de serviciu se numeşte X.
3.Remunerarea X pentru suplinirea atribuţiilor administratorului în perioada X.2023 – X.2023 se va face prin achitarea sumei diferenţei dintre salariul de funcţie a X şi salariul administratorului ÎM „GC Chetrosu”.
4.Prevederile prezentei dispoziţii vor fi aduse la cunoştinţa persoanelor vizate în termen legal.
5.Controlul asupra executării dispoziţiei mi-l asum.
Primar al
comunei Chetrosu Leonid ZALEVSCHI