Stimaţi locuitori ai comunei Chetrosu!
Conform pct.17 din Regulile interne de organizare a procedurilor de asigurare a transparenţei în procesul de elaborare şi adoptare a deciziilor de Consiliul comunal Chetrosu şi Primăria com.Chetrosu, r/l Anenii Noi, adoptate prin Decizia nr.8/14 din 14.11.2018, cu scopul participării directe a cetăţenilor şi implicării active în procesul decizional, Primăria comunei Chetrosu, iniţiază, începând cu 18 aprilie consultarea publică a proiectelor de decizie:
– „Cu privire la abrogarea deciziei consiliului comunal Chetrosu nr.6/8 din 16.09.2022” și ,,Aprobarea statelor de personal în redacție nouă a ÎM GC Chetrosu” (conform Anexei).
– „Cu privire la modificarea si completarea deciziei consiliului comunal Chetrosu nr.5/5 din 09.08.2022 ”Cu privire la ajustarea tarifelor la prestarea serviciilor comunale: apă, canalizare și evacuarea deșeurilor menajere,, (conform Anexei).
Vă informăm că, puteţi expedia Recomandări pentru proiectul de decizie propus, supus consultării publice, până la data de 5 mai 2023, ora 17.00 pe adresa electronică: consiliulcomunal.chetrosu@gmail.com.
De asemenea, puteţi depune recomandări în scris la Primărie, pe adresa: rl Anenii Noi, s.Chetrosu, str.M.Frunze nr.18, la Galina Hadjiu, secretar al consiliului local.
Pentru detalii apelaţi la numerele de telefon 026532141, 026532137,026532246 .
Anexa 1
„Cu privire la abrogarea deciziei consiliului comunal Chetrosu nr.6/8 din 16.09.2022 și ,,Aprobarea statelor de personal în redacție nouă a ÎM GC Chetrosu” conform Anexei.
În legătură cu necesitatea apărută, conform provesului-verbal a Consiliului de administrație a ÎM GC Chetrosu nr.20/1 din 30.03.2023 și solicitarea ÎM GC Chetrosu nr.18/1 din 06.12.2022, în conformitate cu Statutul ÎM ,,GC Chetrosu” aprobat prin Decizia consiliului comunal nr.1/5 din 13.03.2020, conform prevederilor Legii nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative, conform Legii nr. 436 din 28.12.2006 privind administraţia publică locală, în temeiul Hotărîrii Guvernului nr.743 din 11.06.2002 cu privire la salarizarea angajaţilor din unităţile cu autonomie financiară, avizul comisiei de specialitate, se propune Consiliului comunal Chetrosu următorul proiect de decizie:
- Cu privire la abrogarea deciziei consiliului comunal Chetrosu nr.6/8 din 16.09.2022 și ,,Aprobarea statelor de personal în redacție nouă a ÎM GC Chetrosu” .
- Se aprobă statele de personal în redacție nouă a ÎM,,Gospodăria Comunală Chetrosu” , conform tabelului anexat.
Nn/o | Denumirea ocupaţiei conform CORM | Nr.de unități | Salariul minim garantat | Cod CORM
006-21 |
Coeficient
de multiciplitate |
Salariu MDL |
1. | Administrator al/administratoare a întreprinderii de stat (municipal) | 1 | salariul mediu | 112001 |
2,9 |
11600 |
2. | Contabil-şef/contabilă-șefă | 1 | salariul mediu | 121103 | 2,8 | 11200 |
3. | Controlor/controloare în alte ramuri | 2 | 4000 | 313904 | 1,3 | 5200/10400 |
4. | Operator/Operatoare introducere
și prelucrare date |
1 | 4000 | 413202 | 1,7 | 6800 |
5. | Functionar/functionară in evidenta materialelor si bunurilor | 0,5 | 4000 | 413102 | 1,7 | 3400 |
6. | Lăcătuş la reţele de apeduct | 1 | 4000 | 712625 | 1,7 | 6800 |
7. | Lăcătuş la reţele de apeduct | 1 | 4000 | 712625 | 1,7 | 6800 |
8. | Lăcătuş la reţele de canalizare | 1 | 4000 | 712626 | 1,7 | 6800 |
9. | Tractorist/tractoristă | 1,5 | 4000 | 834108 | 1,7 | 6800 |
10. | Conducător/conducătoare auto | 1 | 4000 | 832201 | 1,9 | 7600 |
11. | Muncitor necalificat/muncitoare necalificată
la amenajarea localităţilor |
1 | 4000 | 961305 | 1,9 | 7600 |
- Decizia consiliului comunal Chetrosu nr.6/8 din 16.09. 2022, se abrogă.
- Controlul asupra executării prezentei decizii se pune în seama primarului com.Chetrosu, L.Zalevschi.
- Executarea prezentei decizii se pune în seama administratorului interimar ÎM GC Chetrosu.
- Prezenta decizie intră în vigoare la data de ________.
Anexa 2
„Cu privire la modificarea si completarea deciziei consiliului comunal Chetrosu nr.5/5 din 09.08.2022 ”Cu privire la ajustarea tarifelor la prestarea serviciilor comunale: apă, canalizare și evacuarea deșeurilor menajere,,
În legătură cu necesitatea apărută, conform provesului-verbal a Consiliului de administrație a ÎM GC Chetrosu nr.20/1 din 30.03.2023 și solicitarea ÎM GC Chetrosu nr.18/1 din 06.12.2022, în conformitate cu Statutul ÎM ,,GC Chetrosu” aprobat prin Decizia consiliului comunal nr.1/5 din 13.03.2020, conform prevederilor Legii nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative, conform Legii nr. 436 din 28.12.2006 privind administraţia publică locală, în temeiul Hotărîrii Guvernului nr.743 din 11.06.2002 cu privire la salarizarea angajaţilor din unităţile cu autonomie financiară, avizul comisiei de specialitate, se propune Consiliului comunal Chetrosu următorul proiect de decizie:
D E C I D E:
1.Se completează Deciziei nr. 5/5 din 09.08.2022”Cu privire la ajustarea tarifelor de prestarea serviciilor comunale : apă,canalizare și evacuarea deșeurilor menajere ” după cum urmează:
– se modifica prin completare pct.2 subpunctul “Serviciul public de alimentare cu apă potabilă” si va avea continutul după cum urmează:
pentru persoane fizice – 12 lei/m3
pentru persoane juridice – 25 lei/m3
pentru instituții subordonate primăriei – 12 lei/m3
pentru gospodăriile care nu au contor de apă – 10 m3 de persoană/lună
– se modifica prin completare pct.2 subpunctul “Alte servicii publice prestate- anterioare” si va avea continutul după cum urmează:
Montarea contorului – 100 lei
Schimbarea robinetului – 40 lei
Schimbarea filtrului – 40 lei
Reconectarea la sistemul de apeduct(în cazul fraudării serviciilor) – 1500 lei
Reconectarea în cazul deconectării – 400 lei
Servicii de arat pentru populație – 25 lei/ar
Conectarea la apeduct – 400 lei
Conectarea la sistemul de canalizare – 400 lei
Evacuarea deseurilor solide pentru agentii economici care nu sunt conectati la apeductul ÎM GComunală Chetrosu – 400 lei lunar
Evacuarea deseurilor solide pentru agentii economici care sunt conectati la apeductul ÎM GComunală Chetrosu – 150 lei/m3
2.Tarifele aprobate în prezenta decizie vor intra în vigoare, începînd cu data de___________-.
3.Se atenționează administratorul interimar ÎM GC Chetrosu despre revizuirea și modificarea contractului de prestări servicii cu beneficiarii conectați la apeduct și canalizare și a asigura opțiuni diverse de achitare a serviciilor comunale.
4.Executarea prevederilor prezentei decizii se pune în seama dnei Ludmila Groza, administratoare interimară al ÎM GC Chetrosu și secretarului consiliului local Galina Hadjiu care va asigura reflectarea pe panourile de informare a populației.
5.Controlul executării prezentei decizii se pune în seama primarului com.Chetrosu, Leonid Zalevschi