D I S P O Z I Ţ I E NR.135
din 25 noiembrie 2019
Cu privire la instituirea comisiei de inventariere
la instituţiile subordonate primăriei
În scopul efectuării înventarierii în instituţiile subordonate primăriei, conform Planului de conturi contabile în sistemul bugetar şi a Normelor metodologice privind evidența contabilă și raportarea financiară în sistemul bugetar, aprobat prin Ordinul nr.216 din 28.12.2015 al Ministerului Finanţelor, Regulamentul privind inventarierea, aprobat prin Ordinul Ministerului Finanţelor nr.60 din 29.05.2012, în baza prevederilor Legii contabilităţii nr.113-XVI din 27 aprilie 2007, în conformitate cu lit. g) art.29 al Legii nr.436-XVI din 28.12.2006 privind administraţia publică locală, primarul com.Chetrosu
D I S P U N E:
1.Se instituie comisia de inventariere la instituţiile subordonate primăriei în următoarea componenţă:
Preşedintele comisiei: -Leonid Zalevschi – primar
Membrii comisiei: -Larisa Brailean – contabil şef
-Conducătorul instituţiei la care se efectuează inventarierea.
2.Dispoziţia se aduce la cunoştinţa conducătorilor instituţiilor subordonate primăriei.
3.Controlul asupra îndeplinirii prezentei dispoziţii mi-l asum.
Primar
al com.Chetrosu Leonid ZALEVSCHI