Anunţ
Cu privire la prelungirea concursului pentru funcţia vacantă de şef de birou la căminului cultural Chetrosu şi căminului cultural Todireşti
Obiectivele prioritare ale funcţiei
- Organizarea vieţii culturale a localităţii;
- Conservarea, protejarea şi valorificarea patrimoniului cultural mobil şi imobil, ca factor de consolidare etico-morală a societăţii;
- Contribuirea la buna desfăşurare a activităţii Căminului cultural prin implementarea formelor şi metodelor moderne de lucru în domeniul culturii, activităţii artistice de amatori;
- Depistarea şi promovarea tinerelor talente;
- Dezvoltarea şi promovarea creaţiei populare în cadrul localităţii, raionului;
- Asigurarea respectării şi aplicării legislaţiei în vigoare în domeniul culturii;
- Formarea culturală a populaţiei;
- Organizarea procesului de gestionare financiară a instituţiei.
Atribuţii de bază:
- Asigură respectarea şi aplicarea legislaţiei în vigoare în domeniul culturii;
- Asigură conducerea activităţii Căminului cultural;
- Gestionează patrimoniul Căminului cultural;
- Crează condiţii pentru activitatea formaţiilor artistice de amatori, a cercurilor de creaţie, a atelierelor meşteşugăreşti şi a meşterilor populari din cadrul localităţii;
- Elaborează şi propune programe de activităţi şi cheltuieli necesare pentru dotarea instituţiei cu instrumente muzicale, costume naţionale, aparataj de sonorizare, instalaţii de lumini, mobilier şi echipament special etc;
- Reprezintă Căminul cultural în raport cu persoanele fizice şi juridice;
- Asigură respectarea disciplinei muncii şi a obligaţiunilor funcţionale;
- Răspunde de exercitarea atribuţiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu legislaţia în vigoare;
- Răspunde de sporirea competenţei sale profesionale;
- Prezintă organelor ierarhic superioare dări de seamă textuale şi statistice, informaţii referitor la situaţia din domeniu.
- Stabileşte şi evaluează, anual, principalii indici economici, sociali şi culturali ce reflectă starea tineretului în localitate.
Cerinţele funcţiei faţă de persoană
Studii: studii superioare, medii de specialitate sau de profil.
Abilităţi: abilităţi de lucru cu oamenii, planificare,organizare, analiză şi sinteză, elaborarea a documentelor, instruire, motivare, comunicare eficientă.
Atitidini/comportamente: respect faţă de oameni, comportament diplomatic în rezolvarea situaţiilor de conflict, spirit de iniţiativă, disciplină, punctualitate, responsabilitate.
Poate participa la concurs persoana care îndeplinește următoarele condiții:
1) cunoaște limba de stat, scris şi vorbit;
2) nu a atins vârsta indicată la art. 82 lit. i) din Codul muncii al Republicii Moldova;
3) are capacitate deplină de exercițiu;
4) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
5)are studii superioare, medii de specialitate sau de profil;
Candidații depun dosarul de participare la concurs, care va conține:
1)cererea de înscriere pentru participare la concurs;
2)copia actului de identitate;
3)copiile diplomelor de studii;
4)cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
5)curriculum vitae;
6) descrierea principalelor intenții privind candidarea la funcţia respectivă (scrisoare de intentie/de motivare);
7) plan de activitate pentru următorii 5 ani.
Persoanele interesate pot depune cerere până la 16 august 2019 la secretarul consiliului local E.Diacioc, în incinta Primăriei, et.II.
Nr.de contact pentru detalii: 0265-32-137.
Concursul este organizat şi desfăşurat conform „Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei vacante de şef de birou al Căminului cultural” aprobat prin Decizia nr.3/2 din 20 iunie 2019.